måndag 1 mars 2010

Full fart...

Om man bara någon gång kunde få mer än 24h per dygn :-)
Idag var et mycket, mycket som skulle hinnas med på jobbet. Fick undan en del av det jag skulle göra men långt ifrån det jag skulle behöva. Jag har fått nya arbetsuppgifter och det känns kul! Tyvärr har jag inte blivit av med de andra så det är något jag ser fram emot...
Hem sent, hämta Filip, handla färdigmat på Ica, studsade hemmavid och tryckte ner lite mat i kraniet. Sedan iväg förbi Gustavsbergsbacken och släppa av Filip innan jag begav mig mot kören som idag bestod i årsmöte. Sedan hemåt igen förbi GB. Väl hemma justerade jag lite från årsmötet och mailade iväg det direkt annars kommer jag att glömma det.
Andra styrelsen har jag också uppgifter som väntar men det får bli i morrn!
Nu skall jag läsa på lite dokument inför mötet i morrn innan jag somnar. Hoppas ovädret lagt sig nu när jag skall neråt huvudstaden!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar