måndag 1 mars 2010

Dålig på kontinuitet

Jag vet inte hur många gånger som jag startat en dagbok och försökt hålla den á jour...Jag klarar det typ ett par veckor och sedan har jag för mycket att göra, är för trött eller glömmerr *suck*. Skulle faktiskt vilja skriva dagbok varje dag då mitt minne är så katastrofalt dåligt!
Såväl roliga som tråkiga minnen faller bort. Så nu är det lite glest i dagboken igen. Men jag försöker igen.
Hur som helst sedan sist har Erik och jag hunnit med en weekendresa till Dublin. En favoritstad för oss båda. Vi har gått många mil där och avnjuteit ett antal Guiness :-D
Tillbaka i vardagen igen med en rivstart eller snarare med sladd... har lite svårt att hämta igen och veckan som kommer är redan fulltecknad. Måndag blir det skjutsa Filip till snowboard, årsmöte med kören, körövning (om det hinns med) samt plöja igenom mailen på jobbet, tisdag möte i Stockholm, onsdag jobb i Ösd (eller Stockholm), torsdag jobb i Ösd eller Uppsala med färd mot Göteborg på kvällen, fredag APT med våra utbildningsledare och sedan är frågan om jag skall spendera helgen i Uppsala eller hemma...
Helst skulle jag nog vilja vara hemma då hallen står halvfärdig samt att jag har lite styrelsejobb att göra och en halvslipad bikupa i källaren som behöver bli klar snart. För våren är här fortare än man tror...
Undrar vart i veckan jag skall kunna klämma in lite träning... :-)
OS har nu passerat och jag har sett en del svenska medaljer förärats våra svenska idrottshjältar. Det enda jag missade var curlingen, det var för sent... Men vilka disciplinerade människor!
Melodifestivalen har jag ägnat väldigt lite tid åt och tycker inte det jag sett imponerat så himla mycket. Dock såg jag igår och tyckte de som gick vidare var rätt låtar.
Nu skall jag vila min trötta axel lite (att jobba med tapetsering och målning ovan huvudet tar en del) hoppas på en god natts sömn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar